סגנונות עיצוב הבית


סגנונות עיצוב הבית – נורדי, מודרני, כפרי, וינטג’
עולם עיצוב הפנים כולל מגוון סגנונות, מהם כל אחד יכול לבחור את האהוב עליו. הטרנדים המובילים כיום בתחום כוללים עיצוב בתים בסגנון מודרני ונורדי, המשקפים את רוח המודרניזם ולחלופין, סגנון כפרי או וינטג’, המשקף זיקה אל העבר. לכל סגנון עיצוב יש יתרונות משלו ולא כל דבר מתאים לכל אחד. עם זאת, את הרהיטים תמיד יש להתאים אליו.


התאימו רהיטים לעיצוב
לכאורה, נדמה כי מדובר בעצה מובנת מאליה, אבל תמיד כדאי להדגיש את החשיבות העצומה של רהיטים, בהקשר של תרומתם לעיצוב החלל. מכיוון שמדובר באלמנטים גדולים ובעלי נוכחות כגון ספות, כורסאות, פינות אוכל, מיטות, הדומים וכדומה, יש להקדיש תשומת לב לבחירת רהיטים התואמים את הקו העיצובי שבחרתם בו. אם למשל, תניחו ספה בעיצוב וינטג’ בתוך סלון בעיצוב מודרני, המראה יהיה תלוש ולא אסתטי. במקום תחושת נינוחות, תיווצר אי נוחות והכל העיצוב יחטא למטרתו. לכן, ברגע שהחלטתם על קו מסוים, לכו לפיו. אם כל הבית מעוצב בסטייל כפרי, בחרו רהיטים שישקפו את הסגנון הזה וכן לגבי כל סטייל אחר.


רכשו רהיטים בחנות המתמחה בכך
חנויות רהיטים נחלקות לשני סוגים: יש חנויות המוכרות רהיטים במגוון סגנונות ובהן אתם צריכים לדלות את הריהוט המתאים ביותר לחלל אותו אתם מעצבים ויש חנויות המתמחות בסגנון אחד ספציפי. לסוג השני של החנויות אתם יכולים לגשת בידיעה מראש, כי רוב הסגנון המוצע בהם תואם לזה שבחרתם עבור העיצוב ולכם רק נותר למצוא את הריהוט המתאים ביותר. בכל מקרה, חשוב לקנות רק בחנויות אמינות ומוכרות בענף, המסוגלות להציע לכם מבחר רהיטים ולסייע לכם לבחור ספה וכל ריהוט אחר, מתוך זיקה מלאה וללא פשרות.

Leave a Reply