מיטות יהודיות בהפרדה של אלברי

מיטה יהודית דגם מרקו IL

מיטה בהפרדה של חברת אלברי רהיטים בהתאמה אישית,  מאפשרת לכם חוויית שינה איכותית, תוך הקפדה על גדרי ההלכה היהודית. מיטה יהודית אלברי היא אגדה של נוחות, אמינות, איכות ועיצוב ללא פשרות. מוזמנים להתרשם ממבחר מיטות יהודיות בסגנונות עיצוב שונים, שהופכות את חדר השינה לחלל המועדף בבית, ולבחור במיטה ייחודית, רכה ומעוררת השראה.

מי קהל היעד של מיטות יהודיות בהפרדה של אלברי?

המיטה היהודית של אלברי נועדה לשומרי ההלכה היהודית, המקפידים על הרחקות שונות כחלק מדיני טהרת המשפחה, הידועים כמשפרים את המערכת הזוגית, ומחזקים את הקשר בין הבעל והאישה. אמנם לא רק הם צרכני המיטה היהודית. כיום, בכל העולם ישנו ביקוש למיטות בהפרדה למטרות נוחות, איכות שינה וסיבות נוספות, כך שלקוחות המיטה היהודית של אלברי מכל קשת המגזרים בישראל, הינם מגוונים ביותר.

מיטה יהודית דגם דאדוס IL

מיטה שמדברת יוקרה  

מיטה עם הפרדה של אלברי, הופכת כל חדר שינה לחלל אלגנטי, באווירה ייחודית. מגוון הדגמים של אלברי מאפשר התאמה מדויקת של סגנון עיצוב המיטה לקונספט הקיים. המיטה הנפרדת, יוצרת שני מצבי נראות של החדר, ומרעננת את הלוק הכללי. המיטות מעוצבות ומביאות אמירה מודרנית בנגיעה קלאסית עם משמעות עמוקה.

מיטה יהודית ברכות מפנקת

איכות השינה שלנו כידוע, תלויה הרבה באיכות המזרן ובמבנה המיטה. על פי אמונה זאת, מציעה אלברי מיטות בהפרדה עם ראש קטיפה במגע קטיפתי מפנק. גם באשר המיטות נפרדות, המראה הכללי של המיטה אינו נפגם, להפך, הוא עובר טוויסט חדשני מקורי. המיטות מתוכננות במבנה ארגונומי נוח במיוחד, לשינה איכותית ומרעננת, ומספקות משטח שינה אידיאלי למשתמשים בכל גיל.

מדיניות ההפרדה

כחלק מפעילות חודשית שגרתית, מפרידים בני זוג שומרי מצוות את מיטותיהם. אלברי מאפשרת לפעולה הזו להיות קלה יותר מתמיד. המיטות של אלברי קלות להזזה, וניתנות להפרדה בצורה חלקה במיוחד. הגיע הזמן להצמיד את המיטות? בתנועת החלקה פשוטה שוב חוזרת המיטה למצבה המקורי כך שלא ניתן להבחין כי מדובר בשתי מיטות נפרדות.

מיטות האיכות שלכם

המיטות של אלברי רהיטים בהתאמה אישית, מהות כמו שאר רהיטי החברה, מודל לרהיטי איכות המשמשים את הלקוחות לאורך זמן. המיטות מיוצרות בטכנולוגיות מתקדמות, ועשויות מחומרי גלם מעולים, וזאת כדי לאפשר שימוש ארוך טווח במיטה היהודית, ללא כל תקלה או פגם.

מיטה יהודית – מחיר

מחירה של מיטה עם הפרדה בעולם הריהוט הינו נתון התלוי בהרבה משתנים, כמו: חומרי הגלם של המיטה, מידותיה, סגנון העיצוב, החברה המייצרת, דרישות נוספות, הובלה, הרכבה ועוד. ניתן לרכוש מיטות יהודיות של אלברי במחיר החל מסכום של 2,299 ש”ח.

Leave a Reply